نکاتی که در خرید انگشتر نقره مردانه باید به آن توجه کنیم؟

سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


نکاتی که در خرید انگشتر نقره مردانه باید به آن توجه کنیم؟

ا

چرا نقره؟

تقره یک فلز انعطاف پذیر است. به همین دلیل، جواهرسازان می توانند نقره را به شکل ها و طرح های مختلفی درآورند. علاوه بر این، درخشندگی این فلز ارزشمند، نگاه ها را به خود جذب می کند. تقره از طلا و پلانین بسیار ارزان تر است. با این حال، در مقایسه با طلا و پلاتین، نقره در مقابل خط و خش مقاوم تر است و به نگهداری و مراقبت کمتری نیاز دارد. البته انواع مختلفی از نقره وجود دارد. بعضی از نقره ها ، نه تر از بقیه هستند. در این میان، نقره ی استرلینگ، محکم ترین نقره است. صرفنظر از نوع نقره ، می توانید بدون نگرانی، هر روز از آن استفاده کنید. در واقع اگر می خواهید نقره ی شما دیرتر سیاه شود، باید به طور مداوم از آن استفاده کنید.

 انگشتر عقیق

کجا از انگشتر نقره مردانه استفاده کنیم ؟

می توانید از انگشتر نقره در مراسم رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. نقره یک فلز درخشان و زیباست و در هر مکانی تگاه ها را به خود جذب می کند.

 

پس از خرید انگشتر نقره مردانه را با چه لباس ها و زیورآلاتی بپوشیم؟

یکی از دلایل اصلی محبوبیت انگشتر نقره مردانه ، درخشش و حالت آینه وار آن است. همین عامل باعث شده تا افراد در خرید هر چه بیشتر خرید انگشتر نقره مردانه ترغیب شود و بتوانند نقره را با اکثر رنگ ها ست کنند. در واقع ، انعکاس رنگ لباس های شما داخل انگشتر نقره می افتد. اما نقره با بعضی از تن های رنگ گرم مثل بژ، قهوه ای کمرنگ و نارنجی روشن جور در نمی آید. برای آنکه انگشتر نقره ی شما جلوه ی بیشتری داشته باشد، از رنگ هایی استفاده کنید که با نقره متضاد هستند، جواهرات روشن و لباس های تیره ، درخشش نفره را بیشتر نشان می دهند. لباس های یکرنگ ساده، بهتر از لباس های طرح دار هستند. می توانند نقره را با طیف های رنگ پاستیلی هم ست کنید. اما اگر از این رنگ های روشن استفاده می کنید، انگشتر نقره ی شما باید کوچک باشد. به عنوان یک قانون کلی، هر چقدر که رنگ لباس های شما با انگشترتان تضاد بیشتری داشته باشد، باید از انگشتر نقره ی بزرگ تری استفاده کنید. می توانید انگشتر نقره ی خود را طوری ست کنید که خیلی مشخص نباشد یا برعکس، نگاه ها را به خود خیره کند. انتخاب با شماست.

 

شما هموطنان عزیز می توانید برای مشاهده و خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز به سایت زرسی مراجعه فرمایید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 55

تاریخ انتشار: شنبه 18 آبان 1398 ساعت: 20:44

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((سنگ فیروزه | سنگ کوارتز | سنگ عقیق)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف